Author Topic: Помош околу електронски компоненти за полнач на акумулатор  (Read 4946 times)

Offline Jovicar

  • Стручњак
  • ***
  • Posts: 143
Пуста математика,абе не пишувајте вакви работи ,има некој кој знае и чита - и се смаеат,да знаете ( не само Лордзи..) 8)
Е адаптерот пишува OUTPUT 12VDC 500mA знам да читам до толку и јас  :D

Offline batka

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9363
  • оптимист до крај!
Батка,вака сега : 0,5А х24h =12Ah .Ами до 100 Аh знаеш ли уште колку има?? За мало надополнување ( тоа му е намената веројатно) е во ред ,ама ако е празен акумулаторот ,под 12V, рачунај вака: 100Аh акумулатор за полнење бара 1/10 од  јачината ,односно 10А би го наполниле за 10 часа,20А -за 5 часа... Колку повеќе ампери толку помало време,ама и векот на акумулаторот се намалува.Во Германија и на запад се користат такви апаратчиња кои го надополнуваат цело време акумулаторот,особено ако не се користи автомобилот подолго време( во гаража е поради снег,мраз).Ова надополнување се користи акумулаторот да е постојано свеж и спремен за старт.Поновиве возила имаат дури  и посебен слот кој се врзува на оваков апарат додека е автомобилот зиме гаражиран.Напролет ,го ставаш клучот во брава ,контакт и пали од прва! Не мешај дополнување и полнење.
« Last Edit: 13.10.2013, Sunday, 12:27:05 by batka »
Понекогаш неуспехот е голем напредок,особено ако сте ја уочиле причината за вашиот неуспех.Успех е ако направената грешка никогаш повеке не ја повторите,..Немој да помислуваш никогаш дека се знаеш- секогаш ке се најде некој да те подучи.За жал,во Македонија има премногу приврзаници на Марфи.

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1308
Така е батка убаво ви објасни не мешајте поими акумулатор со 6 ќелии и секоја ќелија е по 2,1 волт дава 12,6 волти напон и за да се наполни ако е напонот под 12 волти или да речеме 11 нема да може никогаш да ја стартува колата е сега ако е со капацитет од 100 ампер-часа ќе ти треба струја од 10 па до кај 20 ампери за да го  наполниш да речеме побрзо и да го дигнеш напонот повторно на 12,6 волти така да со 500 милиампери за 24 часа нема шанси да се наполни глупост е тоа убаво кажа батка не мешај дополнување со полнење од празен
« Last Edit: 13.10.2013, Sunday, 14:22:15 by nsu »
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline DS

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 99
  • Gender: Male
сакам да направам еден ваков полнач за акумолатор за домашна употреба. мислам гледав негде низ форумов шема за полнач на која има лед диоди(или грешка сум) :D , за кога ке се наполни акумолаторот да исклучи? :)

офф топик

дали знае некој како да проверам дали акумолаторот е рикнат?? кога е врзан на автомобилот ми го празни на неколку возења (вози додека има струја) , на мајстор ми рекоа дека алтернаторот не го полни акумолаторот, дава напон под 12V на запалена кола.
има ли некој начин како да проверам дали акумолаторот е во живот затоа што со апаратче го полни до 12.6V :)
« Last Edit: 07.11.2013, Thursday, 13:39:08 by DS »
loading...

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1308
Не те сфатив добро колега.Нај едноставно проверување на акумулатор вози ја колата на една подолга релација, да речеме и ако после акумулаторот не држи струја значи тој не е исправен но ова ваши под услов да ти е исправен алтернаторот.Ако алтернаторот не е исправен пак тој не ќе може да го наполни акумулаторот значи акумулаторот е празен,а не неисправен.Земи ако имаш исправувач полни си го акумулаторот пошто исправувачот отприлика го полни акумулаторот со 14 волти ќе треба да ти го наполни овој и да дава акумулаторот откако ќе го наполниш 12,6 волти.Но чим ти кажале во сервис дека и алтернаторот ти е неисправен провери си го првин алтернаторот дали од кај страната на реглерот дава 14 волти или 13,8.И ако не тие тешко за што кола се работи.Инаку не те сфатив добро ти си ја однел колата во сервис и ти кажале каде е проблемот или не. ;D ;) ;). Инаку ако не тие исправен алтернаторот акумулаторот ќе се испразни и не ќе мошеж ни да го возиш автомобилот нели ;D ;)
« Last Edit: 07.11.2013, Thursday, 15:07:27 by nsu »
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline DS

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 99
  • Gender: Male
едно време мислев дека е акумолаторот рикнат во план бев да земам нов (ке сум се зезнел)  :D, ја однесов кај еден мајстор кој измери директно на клемите и покажуваше 10V со ставен акумолатор (акумолаторот беше празен), стави негов акумолатор и покажуваше напон колку што му е полн акумолаторот 12,5V . (што значи не го полни и колата вози додека има струја како што кажа ти) се работи за сеат ибиза 1.4 2000год.

треба да покаже 14V или 13,8V дитектно на клемите со изваден акумолатор додека колата работи, така? :)

башка тоа затоа и ве прашав како да проверам и дали акумолаторот  работи како што треба (да не има пробиена келија или слично) ? (многу забегавме од темава : / )
loading...

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1308
Очигледно дека алтернаторот не е исправен ако имаш или ако некој твој пријател има исправувач наполни си го акумулаторот и ставиго во исправно возило и така неколку дена и ќе го тестираш дали е добар.Инаку во вакви ситуации некои мајстори ѓи отвараат акумулаторите и со аерометар гледаат каков е електролитот во каква состојба е но не ти го препорачувам тоа освен ако не ти е стоен акумулаторот.Но сигурно овој дефект не ви е од одавна.Или можеби грешам.Ако дефектот не ви е од одамна тогаш само наполнете си го акумулаторот.Тоа е најдобро решение  ;) ;)
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline DS

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 99
  • Gender: Male
до алтернаторот ке да е, пет пати до сега го полнев :)

да се вратиме на темава има ли негде шема за полнач на која има лед диоди , за кога ке се наполни акумолаторот да исклучи исправувачот? :)
loading...

Offline batka

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9363
  • оптимист до крај!
Батка,а пред да бараш малку повеќе време да побараш низ старите теми?? На Форумов има теми кои се совпаѓаат со вашите барања! Ова важи пред се за новите членови - барајте малку низ старите теми,не чекајте се на готово!

Еве линк

http://elektronika-mk.net/index.php?topic=3942.0
« Last Edit: 07.11.2013, Thursday, 22:40:44 by batka »
Понекогаш неуспехот е голем напредок,особено ако сте ја уочиле причината за вашиот неуспех.Успех е ако направената грешка никогаш повеке не ја повторите,..Немој да помислуваш никогаш дека се знаеш- секогаш ке се најде некој да те подучи.За жал,во Македонија има премногу приврзаници на Марфи.

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1308
Е чим е како што реков до алтернаторот сакал нејќел ќе мораш и тој да си го смениш.Сега има поволни алтернатори по доста пристапни цени.А ете батка одма ви ја најде шемата за полначот  знам дека имаше една ваква на форумов сакав да пишам но ете сега ја имаш значи и полнач ќе си правиш ;D ;D
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline Toma

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1177
  • Gender: Male
  • Дали доблеста ви е приоритет...
Темата и маката на DS не е за пишување и одговарање или коментари во оваа тема бидејќи е со друга проблематика.

Не треба да се брза со купување на друг алтернатор. Причината за тоа е проста, без сигурна дијагностика за кој дел од склопот на алтернаторот се работи (регулатор на напон -реглер-, статор, ротор, каиш итн...) може да се даваат пари без потреба!
Ако си ја сакате Македонија пишувајте со македонски правопис !
           Дијалектот негувајте го дома, никој не ви пречи ! ;D
Наместо со - Quote - одговарај со - REPLY -

Offline nsu

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1308
Така е Тома,баш сакав да кажам реглерот да си го испита пошто најголемите кварови се јавуваат на реглерот.Но еве мене ми беше отиден роторот многу страда и тој и четкиците премногу страдаат.Но сепак мајстор автоелектричар ќе му каже најубаво што како.Не треба да се брза јас не го брзав само кажав.Викаат брза кучка слепи кучиња раѓа,можеби може и да се поправи алтернаторот.Малце и забегавме од темава тука не и е местото ама нема везе.Може нема да ни се наљутат админите. ;D ;D
Кога си на дното во животот ќе дознаеш колку малку пријатели имаш

Offline DS

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 99
  • Gender: Male
се извинувам поради забегување од темата  :(

почнав да ја правам шемава што batka ја имал поставено низ форумов, па пред да продолжам со завршување на плочката сакав да праша во врска со неа..
зошто ми се потребни двете шеми т.е



(ова)



(и ова)

доколку ја направам само првата колкав е максималниот напон што може да се врзе затоа што нема регулатор за регулирање на струјата и напонот (зошто го нема?)

или треба да ги направам двете шеми и да ги спојам  т.е таа со колото кое што има регулатор LM317 да ја спојам со првата шема и грецот да го врзам на втората? :)

Во врска со првата шема:

какви треба да бидат Т1 и Т2 не гледам никакви ознаки и каква е диодата 6,8V, едниот крај е врзан со катодата на Т2 а другиот...?

Со плочката сум при крај, уште како да ја врзам диодата од 6,8V ?


« Last Edit: 09.11.2013, Saturday, 06:33:58 by GigaWatt »
loading...

Offline batka

  • Глобален Модератор
  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 9363
  • оптимист до крај!
За полнење на акумулатор не е потребно филтрирано и стабилизирано напојување. Напротив,наједноставното е и најдобро - трафо и грец (што појак можеш да си дозволиш),како и ограничување на струјата (отпорник, електроника итд),За контрола или за мерење на вредностите  треба волтметар и амперметар( или само едното! ;D).И прочитајте малку теорија и не пишувајте * бисери* бидејќи ве читаат и некој луѓе кои се разбираат малку повеќе,ане сакаат да коментираат.Тоа е минус за  нив,ама тоа ти е! ;D
Понекогаш неуспехот е голем напредок,особено ако сте ја уочиле причината за вашиот неуспех.Успех е ако направената грешка никогаш повеке не ја повторите,..Немој да помислуваш никогаш дека се знаеш- секогаш ке се најде некој да те подучи.За жал,во Македонија има премногу приврзаници на Марфи.

Offline DS

  • Ентузијаст
  • **
  • Posts: 99
  • Gender: Male
има ли некое дополнително објаснување за шемава од претходниот пост,колкава струја влече?
какви (т1,т2) тријаци да барам нема дополнителна ознака?
loading...