Author Topic: Помош за поврзување на мотор ACV 71-4-7  (Read 508 times)

Offline Bojan

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 3211
  • Gender: Male
  • Turn it ON and keep it ON
Помош за поврзување на мотор ACV 71-4-7
« on: 13.11.2014, Thursday, 22:14:30 »
Знае ли некој како би се поврзувал моторов, има премногу жици а нема никаква шема на спојување на него.









ги измерив и отпорите на намотките па еве ги:

1-2- 30е
1-3- 57е
1-4- 86е
1-5- 115е
1-6- 173е
1-7- 292е
1-R- 500e

2-3- 35e
2-4- 65e
2-5- 95e
2-6- 154e
2-7- 270e
2-R- неможеше да се измери, отпорот цело време се менуваше

3-4- 30е
3-5- 57,5е
3-6- 115е
3-7- 235е
3-R- 435e

4-5- 30e
4-6- 87e
4-7- 206e
4-R- неможеше да се измери, отпорот цело време се менуваше

5-6- 60e
5-7- 177e
5-R- 360

6-7- 120e
6-R- неможеше да се измери, отпорот цело време се менуваше

7-R- неможеше да се измери, отпорот цело време се менуваше
« Last Edit: 17.11.2014, Monday, 09:04:55 by GigaWatt »
Теоријата е ,кога се знае се,а ништо не функционира.Праксата е кога се функционира ,а не се знае зошто.Ние во Македонија успешно ја спојуваме теоријата и праксата ,при што ништо не функционира и никој не знае зошто!!!
(позајмено од batka)

Offline BorceBT

  • Топ Експерт
  • *****
  • Posts: 1824
  • Gender: Male
    • www.trajkovski.net
Одг: Помош за поврзување на мотор ACV 71-4-7
« Reply #1 on: 15.11.2014, Saturday, 23:08:22 »
Наједноставно: Не поврзувај ништо каде што е поврзан кондензаторот (жолтите жици) и направи тест кабел, значи струјата 220V да оди преку сијалица од 200W со тоа се спасуваш од евентуален краток спој и горење на моторот (едноставно ќе светне само сијалицата ако згрешиш) и не пробувај да поврзуваш прво со трето и четврто туку поврзуваш две соседи жици и да видиш на која жица моторот ќе врти најдобро, т.е. сијалицата од 200W ќе свети најмалку без моторот да е оптеретен а сепак да врти добро и тоа е тоа :)
« Last Edit: 15.11.2014, Saturday, 23:18:48 by BorceBT »
Никогаш неможеш да знаеш се, но секогаш можеш да знаеш повеќе.